Otursmolnet ligger stadigt

Fick bli ett tidigt avslut på en trevlig kväll. Magen är full av god mat och tårta och sinnet är uppfyllt av glädje. Trots dagens stora nederlag så har jag kunnat slappna av och njuta av min underbara mosters kalas. Min lillmoster Mia som helt plötsligt har fyllt 50 (fast eg nästa vecka). Jag minns när hon fyllde 35, det var ju inte så länge sen tycker jag men tiden går fort uppenbarligen.
Tidigare idag var det inte så roligt för oss. Fick reda på att vattnet i Norris har frusit (vattenburen el), det kunde ha sett annorlunda ut om vi fått veta det på en gång och inte ett dygn senare... tyvärr. Nu är det bara att vänta tills proppen släpper och se hur mycket som frusit sönder och vad det kommer att kosta *gulp*. Peppar, peppar att allt är helt. Vad vi vet nu är att elementet i garaget är sönderfruset men förhoppningsvis är det stopp där. Håll tummarna!!!!

Har fått ett recept på Advocate spot-on till Cato mot noskvalster. Funkar väldigt smidigt, man droppar en droppe i nacken två gånger med en månads mellanrum. Då blir han avmaskad också så det blir flera flugor i samma smäll! Kanoners.

Dags för sängen, det är en dag imorgon också!

Puss /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0