julfantasier och ljuspynt

Jag vill ha lite julsaker i år. Det finns så fina glaskulor med ljusslinga inuti som skulle passa ypperligt i vårt fönster. Sen så är jag också sugen på en fönsterlampa/ljusstake i form av ett hjärta. Har informerat min sambo om saken så vi får se om jag kas övertyga om detta. En sväng på stan tillsammans måste det då bli iaf. Så får vi se om jag blir glad eller besviken ;0)
Om det blir tillökning i jullådan så kommer det bilder på krafset. Annars inte.

Alla andra år har jag bara blivit irriterad över hur tidigt julsakerna kommer fram men nu iår så är jag riktigt sugen på att botanisera. Dock tycker jag fortfarande att det är alldeles för tidigt att börja julpynta i butikerna, vilket vissa har gjort. Inte coopan dock! Längtar extra till julafton eftersom det blir stallmorgon och slädfärd runt Pitholm. Charmeur borde nästan ha nån form av utsmyckning tycker jag. En luva eller bjällra eller nåt sånt! Jag hade tur i år och får vara ledig både julafton och juldag. Lovely!! Sen blir det extrajobb på annandan men det är väl ok med tanke på pengarna.

Klockan är mycket. Snart dags för sängen. Ska bara se om jag får dom två vita monstren ur sängen. Sen blir det ett eller två avsnitt Scrubs säsong 7.

Natti
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0