rätt så bekymmersfri ändå

Har lite ågren över att jag måste förnya körkortet. Det betyder alltså att jag också måste ta en ny bild, huvva så hemskt. Önskar att jag kunde få leva kvar i tron att jag fortfarande är lika snygg som den där 18-åringen på mitt körkort. Sorgligt att måsta begrava den skönheten...



Menmen, jag är då lycklig över att ha så mycket fint i mitt liv iaf. Som en supermysig hund till exempel. Vi var ut i skogen nu på morgonen och mitt i mina grubblerier och funderingar så slog det mig hur fantastiskt underbart det är att ha Cato. Han är så glad och nöjd med det mesta i livet.
Och tittar jag ut så är det strålande sol på min lediga dag!!! Kan inte bli bättre nu.

Några små tankar.

Nu är det snart dags att göra lite lunch och sen städa innan stallet. Bäbisbesök ikväll hoppas jag!

Kram/T

Kommentarer
Postat av: Emily

Sv: Ja Nikki tycker dagis är det bästa som finns typ. Blir nog inga problem att lämna henne där på måndag :-)



Hundpromenader i sol är härligt. Jag är hundvakt i helgen och i eftermiddag blir det en låååång promenad i finvädret. Jag skulle verkligen vilja ha en egen hund.

2009-10-09 @ 11:38:32
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Malin

Du är precis lika snygg nu, så det så. Kramisar Syster :o)

2009-10-09 @ 13:12:23
Postat av: Fia

Skärpning Theres, du är precis lika snygg nu om inte snyggare....

2009-10-14 @ 18:59:25
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0