slut på det goda

Ja det blev inte riktigt som det var tänkt men det gör inte så värst mycket. Min optimistiska plan var ju att tapetsera kontoret i helgen så det skulle alltså ha stått klart nu men nä, jag hann inte. Eventuellt slänger jag upp tapeterna ikväll fast troligen inte. Ska till Sunderbyn på konferens idag (var det igår med) och sen har jag en häst att ta hand om. + det bästa av allt, Idol börjar klockan 20(?) och det kommer jag att se var så säkra.

Semestern är slut... *suck* Sammanfattningsvis är det nog min mest händelserika semester någonsin. Hunnit med att vila upp mig, ha häst när jag vill på dygnet, göra en sverigeresa, riva badrum, åka på dyr IKEA resa bland mycket annat. Och allt detta tillsammans med Daniel och Cato. Super sommar för mig alltså!

Idag är det ungefär en vecka sen jag såg dom första gula löven på björkarna här på baksidan och nu är även rätt många rönnbär mogna. Det betyder att det är höst. En fin tid om det bara inte regnade så förjordat, morr till det. Jag fryser, hagarna blir lervälling och jag har inga bra höstskor. Bara sommar och vinter. Sommarskor går iofs, men inte om det regnar för då blir det plask inuti.

Jaja, nu blir det att kolla lite bloggar innan min skjuts kommer och hämtar mig för dagens fackliga övningar i Sunderbyn.

Puss,kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0