antony and the johnsons

Säsongens IDOL har varit igång i två veckor och ikväll var det den sista kvalomgången. Jazz tjejjen Linnéa gick vidare och jag tackar för det! Jag bestämde mig för att heja på henne redan innan jag hört en ton bara för det superba lått - Antony and the Johnsons; Hope theres someone
Tur att hon gjorde det bra då, haha!

 

För övrigt är jag alldeles ensam och övergiven för tillfället. Daniel åkte upp till Abisko tidigare idag och tog med Cato såklart. Lite jakt i 1,5 dag så på lördag får jag återse mina kära! Saknar dom redan, det är så tomt i huset. Och tyst, huja.

Annars så har jag haft en produktiv dag med rensning av rabatt tillsammans med mor min. Händerna är grymt skadade av hårda strider med rosentaggar men fint blev det. Sen åkte jag ner på stan en sväng, också med mamma, åt lunch och fyndade en klänning och bälte på H&M. Tyvärr hade dom inte hemma den fina kappan jag sett i katalogen så jag har gjort en beställning nu på kvällen. Jag måste ha den, den är så snygg! Sen efter stan åkte jag hem och vinkade av familjen för att sedan gasa iväg mot jobbet. Börjar tio imorgon och jobbar till halv fyra, sen har jag helg. Ser fram mot det, är gode trött och sliten i kropp och själ.

Lördag och söndag ska få bli ganska slappa dagar, lördag blir det ridlektion och sen grillning med Maria och Fia. Söndag lite mer häst och stall, dvs avkoppling när jag inte har tidpress!

 

Ser på klockan att det är dags att nanna. Sov gott!

Kram/T

 


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0