alldagligt julstök

Håller som bäst på med att slå in julklappar. Tror att jag har koll på allt vad gäller det. Ikväll så slog jag in några paket och la på en stol medan jag tog nästa. Pulver hann med att bryta sig in i ett av dem och gjorde sig en ovän dessutom. Hu jag blev arg på det vita monstret. Monstret som igår morse var så himla söt och följde med mig till stallet när jag pulsade dit tidigt tidigt. Han blev dock trött på halva vägen och mitt hjärta fixade inte det så han fick helt enkelt åka sista biten. I min famn!
 
Trevligt att det kommit snö äntligen. Det vräker ner  och nu när det är helg så plogas det ju inte i onödan. I södra sverige har det varit snökaos de senaste två veckorna. Jag kallar det vinter. Olika benämning på samma sak. Annars är livet samma lika. Cato och Pulver leker på gården varje morgon. Ser väldigt sött ut när Cato jagar katten och ibland så får han tag i honom. Biter tag runt ryggen och slänger runt. Ser ju ganska läskigt ut om man inte vet att det är på lek. Pulver är inte skraj och då tror jag inte jag behöver vara det heller.
 
 
efter jakttur behövs sömn <3 Kärlek till djuren!
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0