midsummer

Jag och Daniel kom precis tillbaka från en kvällstur på heden med Catogrisen. Han var som vanligt glad med mycket spring i benen, sötis! Fast han är väldigt duktig och håller koll på vart vi är hela tiden, inga långa utflykter.


Imorgon börjar jag på sista hårdkörningen innan semestern. Tror att jag måste planera i god tid för packning så jag vet om något ska tvättas eller inhandlas innan det är försent. Det är inte så många dagar jag har att fixa på så planeringen bör påbörjas typ nu.
Midsommarafton imorgon vilket betyder ungefär ingenting. När man jobbar så blir det inte särskilt speciellt och helst då när jag dessutom börjar jobba 6.45 dagen efter är midsommar ingen stor händelse. Däremot ser jag fram mot eftermiddagen på lördag för då blir det minsann betessläpp för pållarna i stallet! Det blir kul. Jag brukar dock vara lite nervös för at ett och annat hästben ska snubbla och gå av.. hu vilken hemsk tanke. Tror inte det är så vanligt. Hoppas jag :)

Kanske dags att säga godnatt då det är en tidig morgon som väntar imorgon. Angry birds kanske får trötta ut mig!

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0