sammanslagning lo distrikt

Det har varit två intressanta dagar, väldigt lärorika då detta var mitt första LO repskapsmöte. Träffat nya spännande människor, fått många tankar och funderingar och kilat fram i talarstolen. Två gånger. Hatar att prata inför folk men om jag vill komma nån vart så är det bara att bita ihop och träna. Det går ju bättre och bättre även om pulsen höjs en aning!
 
Sjukt trött är jag så det får bli en stund på soffan innan stallet. Eller ska jag ta stallet först och sen vila en lur? Vi får se. Kvar är morgondagens rep med mina trogna handelskamrater som jag känner mig trygg med. Blir kul. Ska upp tidigt för att lämna katten i Gammelstan (snipp snipp) innan mötet så det blir att fördriva en timma eller så i sunderbyn. Tvivlar på att det är så mycket action där men jag hittar nog på något att göra. Har lite grejer som jag måste skriva på till exempel. Och så kan jag förbereda mig för kommande fackklubbsmöten på jobbet. Årsmötet till nästa år osv, osv. Dygnet har får få timmar tyvärr och jag ser ju nu att den där extra timmans väntan lär gå åt fort.
 
Så kära vänner är det dags att säga adjö för denna gång. Note to self: Jag bör lära mig Internationalen utantill, skandal att inte kunna den. Men snusk-Bamse, den sitter. Hmm..
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0