som katt och hund

Det hände något stort idag! Något som inte hänt tror jag på flera år. Flera flera fleeera år. Jag stämplade in på jobbet en kvart innan jag egentligen skulle börja, jag brukar vara på minuten stressandes med andan i halsen. Dock inte försenad, lyckas i stort sett alltid klara mig men det är på fisens att det går. Kommer tåget så är det en katastrof eftersom det kan sinka mig flera minuter haha.
 
Nåja idag blev det 30 minuter totalt eftersom det precis när jag skulle sluta körde ihop sig med shop express och jag kände inte att det var läga att gå hem precis då mitt i ett smärre kaos. Stolt att även jag kan stanna över nån minut på jobbet och inte känna stressen av att hinna till nästa grej. Idag var det bara matlagning hemma och det är ju sällan lockande. Inte för mig iaf.
 
Lilla Pulver är nu utan nötter, kastrerad, ett Det. Samma lika som övriga djur. Charmeur och Cato har heller inga bollar kvar. Det gick fint, han hade varit ett litet vilddjur i sin bur vad jag förstod. Han såg lite stressad ut när jag kom in i behandlingsrummet för att hämta honom men han blev lugn direkt han hörde min röst. Kurade i famnen och spann loss. In i sin egen bur ville han också. Det är bara bilresan som inte är så kul. Både dit och hem var ett konstant jamande och kraffsande. Lätt irriterande för chaffören. Han är som gode cool ändå den lilla vita.
 
 
Från gårdagen när dom busade i soffan

/T
 

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0