tapeter nästan check

Helgens tapetsering har gått bra och dåligt. Bra så tillvida att dom kommit upp. Dåligt för att jag inte är klar.. Det tar massor längre tid än jag tänkte mig, lätt det besvärligaste jag varit med om hittills och då är det ju ändå jag som satt upp tapeterna i förra huset också, måååånga rullars träning.
Ljust och fint blir det iaf, slänger in en före efter bild på vardagsrummet som är klart. Matrummet är bara halvfärdigt än så länge.
 
 
Tapeten är inte helt vit utan har smala ränder i olika tjocklek, vitt och silver. Superfin och passar bra i vårt lantliga hus. Blir super att sen få tag i en fin tvbänk som passar. Vår gamla sålde jag eftersom den var på tok för stor. Viss skillnad på vardagsrummet i detta hus och det vi hade på Skolgatan. På skolis gick det att ha danskurs i vardagsrummet haha.
Gardiner skulle också passa bra att få upp!
 
/T
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Så jäkla snyggt det blir <3 Wow, du är så duktig hjärtat.

2012-11-08 @ 22:18:32

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0