typ klart

Lite bilder på mitt arbete. Ursäkta röran, vi bygger om är en passande kommentar.
 
 
 
 
 
I matrummet är detta Och nedan syns rätt tydligt, köket!
 
 
 
 
 
 
Värsta långa bildinlägget, tycker själv att det kan bli en aning jobbigt när ett och samma inlägg har för många bilder. Förlåt för det men nu blir det inget sånt här på ett tag. Jag har gjort mitt med tapetsering för en stund. I köket går det inte att göra mer nu eftersom en vägg ska slås ut så det blir en öppning till tillbyggnaden men det blir nog inte förrän till våren som vi gör det. Iofs så ska jag fixa tapeterna i hallen + lägga in klickgolv där så det är samma på hela nedervåningen. Så en eller två bilder till kommer att komma. Dock inte så många som i detta inlägg haha.
 
/T
 
/T
 

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0