hål i magen

Inget muntert inlägg som jag hade hoppats på. Gillar inte när dom negativa klumpar ihop sig och blir många eftersom jag inte gillar negativa personer. Energitjuvar och det är precis en sån jag känner att jag blir när jag skriver om hur skit allt är. Ett sista och sen får det vara nog. Magkatarr!!
Ingen liten pluttkatarr utan en jävla rejäl en har bitit tag i mina inälvor. Jag får det några gånger varje år (lite väl ofta kanske?) och  detta är en av de värre varianterna. Omeprazol och lång väntan är medicinen. Kommer att ta några dagar innan det vänder tyvärr.
 
Morr morr. Dagens plus är att jag är åter i arbete efter den didrans förkylningen. Haha där var nåt positivt, yey :)
 
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0