grubblerier

Går och klurar på saker och har många idéer som förmodligen kommer att stanna vid just det, en idé. Egentligen borde jag skriva ner alla utkast jag har i min hjärna, vips en dag kanske jag kommer på något banbrytande och kan leva på royalties resten av livet. Haha jo det skulle ju vara något.
 
Vad skulle du göra om du hade obegränsat med pengar? Jag skulle jobba lite när andan faller på. Skulle sakna mina arbetskompisar alldeles för mycket för att bara ge upp arbetslivet helt. Däremot skulle jag nog satsa pengar på en gård, den gården jag bor på och ha massor med djur. Anställa personal som hjälper till med att ta hand om alla måsten på en gård så att jag verkligen har tid för djuren. Men mockningen tänker jag inte leja bort, det är alltför rogivande för att säga från sig.
 
 
I det verkliga livet flyter det på sakta men säkert. Ikea blev av som planerat och äntligen har tvn fått en bänk under sig och byrån brevid kylen är på plats. Fick med en lampa till lilla Amelie också. Den ska jag lämna av vid tillfälle. Svårast är att hitta dom där tillfällena då tid finns. Sjukt att dygnet, hur man än vrider och vänder på det, har för få timmar. Varje dag.
Hittar jag en lösning på det.. ja då kan jag med säkerhet ha framtiden tryggad ekonomiskt!
 
/T

Kommentarer
Postat av: Maria

Imponerad att du kom ihåg! Gulle dä!

Svar: men så klart att jag kom ihåg <3
Theres

2013-01-08 @ 21:43:01

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0