Crazy Horse

Liten rättelse till förra inlägget. Det var ju en MEXX väska och inte Björn Borg. Jag skrev fel för jag hade kollat på ett par skor av samma märke innan och ja då blev det lite kortslutning. S har just leverarat mina prylar från Ikea hä vart så najs nöges i då säj. Vi har kollat på första delen av körslaget, nu återstår bara utröstningen. Jag röstar ut Magnus Carlsson, fastän han är så snygg och söt! Jag röstar inte på populäritet i en så viktig fråga :D

Åt hästfilé till middag och det var sådär. Smakade gott men luktade bajs och man äter ju inte bajs om man är normal så i fortsättningen blir det kossa mu på tallriken.

Stallet stod kvar och Lillan var sugen på att komma in. Kanske hungrig...? Det blev lite kalabalik för en av hästarna hade rymt ur sin hage tidigare idag och nu var han påväg att rymma igen. Tog mod till mig och ledde in honom i stallet beväpnad med en hötuss så galningen skulle vara lugn. Han var dock snäll som ett lamm men jag blir nervös när det är halkigt ute och en häst på drygt 500kg kanske får frispel. Orsaken till denna galenhet är helt normal- understimulans. Nåväl alla hästar och även jag lever och inga ben är brutna så jag får väl konstatera en bra dag idag!

Natti /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0