Himmelriket!!!!!!!!!!

Hemma en snabbis innan jag ska till Lillan. Ojojoj vad kortet har gått varmt! Både till mig och Daniel finns det saker kan jag lova. Jag fyndade presentkartonger på Kicks för halva priset, då är ju redan presentkartongerna billiga eftersom man oftast får med en eller två bodylotions eller liknande. Fyra såna för femhundra spänn :D, munkjacka och t-shirt (Koola Anna) och en Björn Borg väska från Hanséns, stövlar på scorett, jacka på H&M, tröjor till Daniel på både H&M och MQ ja jag har säkert glömt nåt men jag är alldeles lycklig över att det fanns kvar så mycket. Önskar jag haft mer pengar för tillfället för då hade jag köpt ännu mer. Blev kär i en kappa på MQ som var på halva, men den kostade 3000 på ordinarie så det fick då va.
Shopaholic kallas det nog.
Det blev ingen Arvid igår och det var nog lika bra för jag var så gott som död. Vart fika på Krokodil idag istället. Med Arvid, Marcus och Daniel. Emmanuel dök upp en stund med.

Tid är kommen att se efter om hästen står kvar. Och ge kaninerna lite julkarra.

Tjarå /Tese

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0