Inventering

Måste ligga nåt läskigt otursmoln över familjen Sörvåg/Andersson, åtminstånde när det gäller bilar. Nu går ju mercan som den ska men då jäklas toyotan istället. Tändningslåset tjorvar och det går knappt att få i nyckeln. Satt i 20 minuter efter jobbet igår och höll på.
Åkte på att inventera idag så jag börjar snart. Tydligen står jag på schemat men jag hade inte fått veta det för det fanns inte på julschema som jag fick. Nåja det går ju bra men kul är det inte. Jag får då sluta i tid i alla fall, redan 12.30 och det är skööönt. Troligen blir det favorit i repris på nyårsafton. Drevjakt på Mjoön med Cato, Chappe och vi andra som var med förra gången. Bra för lillen att göra av med lite energi inför raketuppskjutningen. Rädd hund på nyår gör att mattes hjärta gråter. Så en uppmaning till ALLA: Skjut raketerna vid tolvslaget och nöj er med det, thank U!

Morsning /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0