klàrt å betàrt

Då var vi färdigmysta för denna stunden. Dagen har gått i räknandets tecken. På coop finns det ungefär en miljardcillioner +-tre gratulationskort att räkna och dom har jag räknat. Roligt eller inte, avgör själva.
D har köpt en plyfa skiva idag som ska upp på väggen i garaget, sen ska här sättas upp saker och fixas. Två arbetsbänkar och ett skruvstycke från Biltema levereras med syster Hessel imorgon. Fick ju pengar i julklapp till det. Kanoners blir dset. Och bra också att det blir över lite så vi kan köpa nån typ av lagerhyllor till källaren och få lite ordning på grejorna där.

Hå,hå imorgon blir det goda grejer i maggen. Hummer och coeur de filét. Schmaskens, det vattnas i munnen redan... *slurp* J berättade om deras alternativ till nyårsraketer som jag tyckte ar en superidé. Luftballonglampor i rispapper som man tänder och låter flyga iväg mot himlen. Asientema, fint och helt tyst och ofarligt.

Nu ska nog dammsugaren få jobba lite. Mycket hundhår har det blivit i jul. Hittade en långt från Chappe i BH:n(!), kliade som f-n och nu vet jag varför :0) Man kan just undra vad som sysslas med när dom hårar ner så nära inpå kroppen *flin*

Slut för idag, tack för idag Kram/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Ett riktigt Grått Nytt Hår önskar vi er. Och hoppas att Cato slipper må så himla dåligt ikväll. Stora kramar från Jenny, Disse, Eskil och R såklart !!

2008-12-31 @ 09:25:28
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0