Mammas födesedag

är idag, men vi var ju där igår så jag har bara sagt grattis till henne. Jobbat hela dan och är trött som ett psyk. Kom på att jag har glömt min matlåda i trappen på jobbet. Ställde den där medans jag gick in fö att handla. Får se om den är kvar imorgon. Granen är levererad nu och ligger brevid gången fram till dörren. Hon får komma in imorgon och tina upp så klär vi på henne på måndag. Lite sent tycker jag men idag har jag ingen ork och granbestyr är ju ett ganska stort projekt. Fast om hon får tina inatt kanske... Ska förhandla lite med Daniel.
Jag tror inte att jag ljuger om jag säger att alla som sett mig idag har sagt att jag blev fin i håret, och menat det. Och ja, jag är jättenöjd, än så länge. Upptäckte att jag har fått en hals helt plötsligt!

Dagen började inte så kul. Vi hade ingen frukost hemma så det blev en slät kopp kaffe till frulle. Tänkte ta en frukt (banan) på jobbet men det fanns ingenså jag fick vänta tll halv tio innan jag fick äta. Iii det var inte kul i magen det. Nu mår den bra dock efter en god middag, kaffe och några toffifee. Mums!
Postkodmiljonären på tv i detta nu, ska gå och se om jag är smartare än alla andra. Troligen är jag det. Sen har jag även laddat för Singstar. Blir en mysig kväll för oss tre på skolgatan.

Puss och hej /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0