Och inte visste vi var vi var

Nu så ska jag berätta hur dagens hundprommis artade sig! Me and Sofaia parkerade på slakterivägen och gick innåt för att gå till Ögeltjärn. Fanns dock inget skoterspår dit så vi gick vidare längs vägen till det kom ett. Och så jag då som tror jag hittar tänkte att: Jo men här kan vi gå och då kommer vi till tjärnen från det här hållet istället. Jo tjena, efter låååång promenad längs spåret, en 3-vägskorsning av skoterspår också där vi tog vänster, kommer vi fram på en väg... Vilken väg? Vi stannar en bil och frågar och får reda på att vi är på vägen mellan Nötön och golfbanan. Han erbjöd oss skjuts men vi avböjde, kändes konstigt att låta en främmande man köra omvägar för att vi är lite lost. Vi kunde ju hitta tillbaka nu i alla fall. Däremot började det bli mörkt så vi provade ringa Robban, gulle dä, och visst kom han! Vi ska bjuda dig på skrov en dag för att du är så snäll!
Så nu sitter jag här i säkert förvar tack vare Rob, annars hade jag varit gåendes längs ja kanske Nötövägen nu...? Nästa gång tar jag med GPS:en, det är nog säkrast.
Soffi tog kort på den öde vägen. Skulle få den på mailen så jag ska visa senare.

Nu måste jag få nåt i magen för jag har blivit hungrig av alla strapatser. Sen jobba.

Kram /Theres *som kan dyka upp var som helst*

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0