Portad

Jag sitter här och får inte röra mig så mycket för jag får paket inslagna i vardagsrummet :D Jobbat en dödens dag idag och nu känns det så skönt att vara hemma igen. När jag låste upp dörrarna imorse vällde det in folk. Utan överdrift 50-60 pers på en gång. Sen har det bara matat på, fast det har gått fort i alla fall. Och vi hade extra hjälp i kundtjänst av både Helena och Ingela, tack för det, så vi hann med all tobak som kom och tidningar och mer.
Hadlade innan jag for hem, tänkte baka saffransscones till frukost imorron. Hur smarrit låter inte det? 5kg kaffe kom också med hem. Det går rätt så mycket kaffe i det här huset och det är bara blå mocca som duger så det är ju bara att passa på när det är bra pris.
Fia kommer förbi sen, kanske får hon lite glögg då. Glöggkvällen blev ju inte av pga jobb för hennes del. När paketen är inslagna ska jag lägga tillbaka alla under granen och ta ett kort så ni får se skönheten. Är det någon som vet om man har rätt att ta ledigt från jobbet för att vattna granen? Den dricker ju som en hel häst. Får fylla på hela tiden.

Nåväl det blir nog bra med det. Å jag måste berätta att förtrollningen är bruten, jag har knappt haft nån ångest över klippningen. Fantastiskt, Jaquline på Hår o sånt gjorde ett 5 stjärnigt jobb verkligen!

Julafton imorgon.... Tänd ett ljus och låt det brinna.

Pussar /Theres

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0