Slut för idag tack för idag

Julaftonen närmar sig sitt slut oh jag är slut jag med. Det har varit en mysig dag och jag känner inte samma besvikelse som jag brukar göra. Mina paketinslagningar har blivit uppskattade. Alla klappar var så himla bra, både som jag gav bort och dom jag fick.
Två Leila kokböcker fick jag! Jippii vad jag ska laga mat och baka nu! Och så fick jag enligt tradition WWF:s samlartomte av mamma. Av J den galningen fick jag så himla bra, den goda, goda kroppslotionen som luktar vanilj och blodapelsin. Tack gumman du hade inte behövt men jag blev SÅÅÅ glad, och Cato tackar Diesel för grisen. Barnen har varit som änglar, inget liv utan bara lugna rara gossar som väntat med spänning på paketen. Just det och så fick jag ju den coolaste klänningen från KoolaAnna men den var för liten så den ska bytas på fredag om det finns en större. Hoppas!!

Kan då tala om att vår hund är trött nu. När vi skulle åka från Slipersvägen så gick C runt knuten och kissade och jag gick mot bilen. När han var klar sprang han istället in igen och la sig i sängen. Bilresan på 7 minuter hem kändes för lång...:=)

Trött som få, skriver mer imorron. Sov gott /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0