Stackars Cato

Han har sånna sår på benen från skaren. Blödande sår på baksidan av båda frambenen, ganska stora. Och så har han en massa småsår på bakbenen också, och så vid klorna. Stackars liten, han fick gå i koppel det mesta av prommenaden. Vart inte så länge utan vi vände tillbaka och drack glögg istället.
Ska läsa mitt nya nummer av Equipage nu! Den kom i brevlådan igår men posten var så sen så jag var tvungen att förbereda mig för jobbet. Ska iof jobba samma idag men nu är tidningen redan här så... Har även slängt ihop en fläskpannkaka som jag väntar ska bli färdig. Mums!
På måndag vill jag ha TE! Smakade lusseT gott?

Expressen har ju just nu en bokserie med kokböcker med mat från ett nytt land varje vecka. I veckan var temat Svensk vinter och jul och det tyckte jag kunde vara nåt för mig. Behöver lite inspiration eftersom julmat inte är nåt för mig. Fanns faktiskt lite smått och gott, ska prova en ny griljering på julskinkan. Det var bland annat basilika och valnötter på den, spännande!

Chaplin från april 2008, Ögeltjärn

Cato från april 2008, tuggar tassar som vanligt, Ögeltjärn

Puss/ Theres

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Ajajaj de lät inte alls skönt. Jag missade först att det var skaren som gjort såren och skrek nästan rakt ut här på Arlanda. Jag blev super orolig !! Även om skaren inte är kul så har han ju inte varit med om ng olycka tack och lov. Vi har haft det bra här, men nu vill vi bara hem !! Ska försöka ta med mig T i morgon, hur jobbar du`??!! Hoppas du får en mysig kväll. Stora kramar J.

2008-12-07 @ 18:50:23
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0