Tack!

Jag fick en present på jobbet idag! Konstigt vad glad man kan bli av nåt som är oväntat. Tack så mycket, jag blev jätteglad! Ska snart ringa till mamma och höra om hon vill ha en hund imorron. Vill helst inte att han ska vara lös än, pga såriga ben fortfarande, men i värsta fall måste han vara det ändå. Kan inte låta honom vara hos Mårre och Djaggatai och INTE få springa. Det är då ännu mer djurplågeri. Får se vad hon säger modern.
Nu är jag lite rikare igen, har sålt det jag skulle på tradera samt fått betalt. Ha skit ner er råttor, pissa på nån annan!
Det apporteras mycket i det här huset, mest av fri vilja. När jag kommer hem så kan man se hur länge han varit ensam. Är jag mycket saknad så kommer han gärna med en tröja, ett par byxor eller annat STORT plagg. Är jag bara lite efterlängtad så kan jag få nöja mig med sockor (ofta i par), en sko eller annat i liten storlek. Senast så tog Cato sig an min nyinköpta pläd från IKEA. Bild på den kommer när jag har laddat kameran lite. Ni kan få en annan välkomstbild så länge. Bry er inte om mitt fisköga... :=)


Kram /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hihi vad söt du är. Kul att du gillade det men det var ju egentligen bara en SKIT-sak.....mohahahahahaaaa.

Kram.

2008-12-11 @ 10:17:21
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Hm inte säker på att min förra kommentar komme fram. Hur som haver kul att du gillade den, det var ju inget märkvärdigt.....som ja skrev i förre egentligen bara en SKIT-sak.....haha jag är såååå rolig !! Kram.

2008-12-11 @ 10:19:53
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Jomen visst nu ser ja ju att dem gamla kom med ialalfall. Sorry att du måsteläsa mitt dåliga skämt två gånger om !!

2008-12-11 @ 10:20:36
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Theres

Jag skrattade!

2008-12-11 @ 19:01:37
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0