Tekopp

Glömde bort vad jag skulle skriva egentigen för just som jag skrivit tekopp ringde telefonen och det visar sig att jag glömt en mycket viktig sak. Klockan tre i eftermiddag nämligen. Och jag som ska jobba kvart i 4... Hur ska det gå, jag kan då inte ringa Helena för hon får magsår då... Ska fundera på saken
Öööh jo jag fick ett bryskt uppvaknande av telefonen. Klockan hade iof ringt men jag sov gott ändå. Fick ett uppdrag att utföra under dagen. Sen la jag mig i sängen igen och tittade på nyhetsmorgon och lite av efter tio. Dom kör repriser av de bästa programmen från säsongen och dagens var ett som jag sett redan. Ett bra program med Ing-Mari nånting som umgås med apor. Hur sjukt lät det där..? Ville mest se det för att Odd Molly visade sin vår kollektion och jag tyckte den var så fin och ville se den igen. Orkar dock inte sitta och vänta i timmar på 4 minuters TV.
Dricker min premiärkopp av glöggte för den här säsongen. Annars är det munk te som gäller för mig.
Fia glöm inte bilden på öde vägen!!! Eller så lägger du upp den själv. Dax att duscha sig lite och sen ta itu med dagens problem inklusive våga mig ut och halka runt med hunden.

Has it good/T

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag glömmer väl aldrig nått....

Nä jag har faktiskt inte glömt men jag har ju inte din mailadress.

/Fia

2008-12-17 @ 13:20:42
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/
Postat av: J.

Haha jag kommer gärna och hälsar på dig i din källare....mohahahahahaaaa. ;0)

Kram gumman !!

P.S. TAck för posten !! D.S.

2008-12-17 @ 18:33:02
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0