Tisdag, morgon

Klockan är 20 över 7 på morgonen och jag har just svalt en macka och ska dricka mitt kaffe. Innan dess hann jag med att lämna Cato på Pitholm och tanka bilen. Tycker det var bra jobbat faktiskt. Nu sitter jag och lyssnar på RIX Morronzoo som just pratade om hur spermien hittar till ägget och inte simmar åt fel häll. Intressant.
Räser mycket folk i posten igår. Det verkar som att alla har kommit på, samtidigt, att julklappar måste skickas och julkorten likaså. Senast IDAG för julkort med julfrimärke!!! Med vanligt kan det gå ända till 21 december. Men ojojoj, det är ju nästan jul nu, det har gått så fort. På söndag är det 4:e advent och sen är det julafton!! Och Sofia som ska jobba åt mig, tack du är så snäll. Jag kan gå med Chappe åt dig nån dag om du vill!
Kanske en dusch skulle sitta bra nu, drar mig lite för jag fryser och vill inte ta av mig kläderna. Åker till Luluä om 45.

Hejs /Tesa

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nämen, inte visste jag att du bloggade! Nu blir du länkad till. Hoppas allt är bra och att ni trivs i nya huset! / Jockes Sofia

2008-12-16 @ 16:03:54
URL: http://sofiasvammel.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0