Underbart

Blev sekreterare på mötet idag. Jag har aldrig varit det förr så det blir spännande att renskriva... Efter mötet gick jag och kollade in nya Apoteket, Parelle och Sambo i Coophuset på storheden. Parelle tjänade mest på mig! Köpte två nya parfymer som jag bara behövde(!). Kate Moss- Kate i presentförpackning med edt och body lotion samt Kylie Minogue- Darling edt. Har önskat mig Cacharels Promesse i julklapp, får se vad som blir av det... Sen kom Sambo tvåa för där hittade jag en skitsnygg scarf i svartmetallic. Ursnygg av mäket Soya. Försökte kopiera in en bild men det gick inte, på party ´08 kollektionen finns den med för den som är intresserad. Slutligen kom Apoteket som bara tjänade en hundring på ögondroppar till Cato. Fast förståss gick jag på Parelle sist av alla så jag inte skulle ge alla medmänniskor allergisk reaktion efter jag var klar. Lite vett i huvudet finns det. Om än lite.
Nu doftar jag ljuvligt! Mmmmm

BVart aningens förvånad när jag kom hem och hade ett stort paket ståendes på bron!!! Det var en ridhjälm- ÄNTLIGEN! Jag berättade om det tidigare att jag haft problem med att få grejjorna jag beställt. Förra veckan skrev jag ett argt mail efter ett flertal snällare och vips så kom den. Dom vart nog skraj för Tesa-the Bitch. Med hot löser man det mesta, eller?

Puss och kram /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Nä jag vet, och jag saknade dig såklart !! Men du verkar ha haft en heldag i Lulä du. Skönt att paketet kommit, jag väntar på ett och jag tror minsann att jag måste skriva ett lika hemskt mejl som dig !! ;0) KRAM !!

2008-12-16 @ 18:54:38
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0