Kräks

Funderar på vad jag ska ägna min dag åt. Jag vet att jag ska till Lillan lite senare, tänkte åka dit så jag kan ge middag i samma veva. Blir dock ingen ridning för hon har som vanligt tappat en sko. Kanske inte hade blivit nå rida ändå med tanke på halkan, så trist, jag hade sett fram mot en mysig dag på hästryggen jag.
Fia ringde för ett tag sen och vi bestämde att gå ut imorron men inte ställa väckisen, skönt. Blev ett abrupt slut på det samtalet när jag hörde Cato göra sig redo för att kräkas. Lilla gubben, men nu har han ätit frukost så nu blir det inget mer kräks idag.

Torsdag idag, det betyder att svärmor kommer hem imorron, vet inte vilken tid men någon gång under dagen/kvällen blir det. Sen så fyller min älskade mamma år på lördag. Då jobbar jag förståss mellan 7 och 16.15 så det blir ingen tårta för mig då utan vi tar den på söndag. Fast jag åker nog förbi och säger grattis och lämnar en present eller två...
Oj hör på nyheterna att Åke Svanstedt, alltså travtränaren, är anklagad för djurplågeri för att han  sa ha använt nå slags elspö eller nåt. Måste kolla upp detta.

Snart är det jul!!!!!!! Jag längtar!

Puss/T

Kommentarer
Postat av: Fia

Kom ihåg att ställa väckaren.....

2008-12-18 @ 12:44:49
Postat av: Jenny.

Japp han sägs ha använt grisfösare dvs elstötar. Huvva Stig H var på TV igår och kommenterade. Hemska tanke !! Synd du inte är på Coopan idag, jag får väl klara mig ändå !! Kram.

2008-12-18 @ 13:47:33
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0