Pengar pengar tänkte Stjärn-Jerry

Pratade just med min mamma och diskuterade angående en stundande 50 års fest som vi ska på. Hur mycket pengar vi ska lägga osv. Eftersom detta är en lördag och jag har fått ta semester så innebär det att jag förlorar ca 1000kr netto. Det är det inte så många som tänker på. Folk som jobbar vanliga 8-17 måndag till fredag och ledig alla röda dagar tänker ofta att det är väl bara att ta ledigt. Fast det är ju inte så för mig, 1000kr mindre en månad är ganska mycket i min plånbok. Mina åsikter, säg emot om ni vill.
Nu kommer det ju såklart att bli jätteroligt på festen och så, så det var inte DEN jag blev upprörd över. Men det är inte första gången jag råkar ut för ett sånt här dilemma.
Fler med samma problem?

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0