Vips

Helt plötsligt så har jag haft en massa för mig idag. Satt och åt frukost i soffan och tänkte att: Idag ska jag inte ut och köra nånting. Så ringer telefonen och så hade jag en massa att göra. Varit iväg med en nyckel, varit på apoteket- köpte bla. vitaminer, skottat lite, varit på en långis med Cato. Han var så söt och glad idag, alldeles studsig i kroppen! Hade kunnat göra systemet också men jag måste duscha innan jag kan visa mig. Apoteket gick bra eftersom det ändå är en massa sjuklingar där men annars tog det stopp.
Tidig morgon imorgon, kan det gå verklgen? Trött och sliten. Lunchdax och sen fila på middagsmat.

Hejrå /Theres

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hehe de är min kära sambo som har döpt om Toys R Us till ett lite mera "vuxet" namn. Ska försöka komma ihåg T till i morgon, Kram.

2008-12-09 @ 22:28:23
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0