kanske kanske inte

Sitter nu och lyssnar på Bring it on på 5an, blev lite less så jag skriver lite istället. Undrar om jag får gå på prommis med Chappe å Disse imorron. Ev ska Daniel fara och jaga med Cato och då är jag utan hund. Men han är säkert trött och vill inte imorron. Det brukar vara skönt att ligga kvar i sängvärmen en ledig dag.
Cato sov med mig hela natten! Utnyttjade möjligheten till max men nu är det slut med det, pappa är hemma igen och då åker han ut ur sovrummet. Låter som att det är jag om är snäll och blödig men så är inte fallet. I vårt hem är det INTE jag som faller för bedjande hundögon, nej nej.
Nu blir det hyrfilm som jag fick låna av Sofia.

Puss /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0