Klumpen

Känns ganska otaggat idag måste jag säga. Ledig idag med men ingen motivation att göra något speciellt. Kan bero på mycket, inga pengar bla... Hade ju varit kul att gå på stan i lätt snöfall. Skulle nog ha kännts juligt.

Har just tagit itu med nåt som har gnagt i magen ett tag. Ska nämligen till Haparanda på repskap nästa vecka, 2 dagar, och jag har stora problem med det. Först bara att ta sig dit eftersom jag egentligen inte vill köra själv men vill inte åka med nån för dom kanske kör skitdåligt och då blir jag rädd. Sen så måste vi (såklart) samåka och jag känner inte så många = måste ta kontakt med folk jag inte känner. Jag har något av en fobi, telefonskräck!! Värst är det att ringa till dom som kanske vet vem jag är men kanske inte.
Företag går bra att ringa till för då är jag bara en vanlig kund, det är det bästa. Eller bra kompisar.
Jag vet åtminståne En person i min närhet som känner igen sig- Eller hur?!

Har fått nys om en gubbe med traktor så vi ska ta en promenad Cato och jag. Kika in Grålle om han duger. Hoppas det går bra hos örondoktor idag, vill gärna gå ut en sväng om vi hinner. Ring!

P /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0