Nåja

Ja så har vi ätit frukost, druckit glögg och ätit lussebulla. Och förståss det första ljuset i advent! Dax snart för mig att gå ut och göra det jag brukar när det snöar. Sen duscha och kanske om jag hinner (hoppas) titta på lite tv från Stockholm horse show, fast dät är ju även skidor från Kuusamo så vilket blir det...? Ska jobba 4 timmar idag, blir spännande. Kassapass har jag och det är ju nåt år sen sist, plus att det är många år sen jag var kassör på rikt så inga plun sitter.
Blir kul!
Cato hängde som sagt med på jakt igår fast det blev inte så mycket jaga. Hundsäsongen är ju egentligen slut men han hade roligt iaf. Hela hunden var en snöboll till och med ansiktet var det packat snö i. Önskar att D haft kameran med, vilken snuttig syn det måste vart.
Haparanda har löst sig så oron är borta nu!

Puss /Theres

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0