Ojoj

Vilken mysig film det var. P.S I love you, sorglig fast rolig men väldigt sorglig. Det får en att tänka på det jag har och uppskatta det än mer. Satt och tänkte på lite av varje om saker som jag önskar hade vart annorlunda i mitt liv.
Tex önskar jag att mitt självförtroende hade varit bättre förr i tiden när jag tyckte det var så himla kul med en massa sporter (innebandy, volleyboll, basket...). Jag lät bli allt bara för att ingen skulle kunna skratta åt mig när jag var dålig.
Hur ska man kunna bli bra på nåt då?
Önskar att jag hade vågat vara med i vollyboll laget som några klasskompisar startade. Jag fick och dom ville ha med mig men jag vågade inte. Kanske hade jag varit grym idag!! Förmodligen inte men det hör inte till saken. Det viktiga är att försöka.
Ska försöka våga mer framöver.
Fan, varför var det så? Idag vet jag ju att jag duger, jag vet det inte alla dagar men vissa. Nej usch bara. Det värsta är nog att det fanns anledning för mig att känna mig så liten för nu precis som då tycker och tänker folk väldigt mycket. För mycket ibland, kan det inte bara få vara?

Ojoj stackars Tesa, fattar ni nåt av det här gör ni det bra!

Slut med självömkan nu, det som var var och det som kommer kan bara bli bättre! Right?
Sov gott!


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0