sweet

Ja så var det ny dag igen. Värsta snöovädret har dragit in och jag fryser och bävar för mitt uppdrag. Skotta fram bilen... Det måste nog vara det sämsta med nya huset, nämligen den enorma uppfarten. Nåja det ska nog gå det med!
Gårdagens jobb var ganska trevligt, inte så mycket att göra en söndagkväll på Coopan men det var trevliga arbetskamrater att disskutera med. Sen skjutsade jag hem Annika i snöblåsten, har man bara foppas på fötterna så behöver man få åka.

Jag kan säga med en gång att det blir inget råberg idag, förmodligen inte Pitholm heller men man ska inte säga aldrig. Jenny jobbar till halv ett och Sofia jobbar till nån gång med. Får se hur vädret ser ut om ett par timmar.

Nu tänkte jag visa lite bilder från mitt hem, från inga tapeter till klart. Börjar med vardagsrummet:






Jag är jättenöjd med rummet. Första gången som jag har kunnat göra det som jag vill ha det med möbler, tapeter, färg... Skitkul! Trivs underbart.
Kram /Theres

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0