Vaknat

var sådär lagomt trött och ville gärna få en anledning att kliva upp. Så fick jag ett sms och med en gång visste jag vad det handlade om. GRATTIS! Jag visste det, kankse för att jag inte fick svar igår och då var det redan på G. Så nu är jag uppe och ska äta frukost och dricka te, mitt favvo är ju munkte (alltså det med hallon som luktar piggelin, har förstått att det finns flera munkar). Läste J:s blogg för den funka inte igår och så läser jag om himmelriket. Jag vill ju också vinna te, så tävla ni också! Själv önksar jag att jag vinner Lussete eftersom jag inte smakat det och det låter så gott. Fast Jenny som aldrig vinner kanske borde få vinna??

Kram /T

Kommentarer
Postat av: J.

Hehe du kan få vinna du med, för du brukar ju ha bättre tur. Då kanske ja kan få smaka lite av dig iallafall !! JAg hade missat ska inte till dr förrän 11.30 så nu har jag varit uppe alldeles för länge i onödan. Kram.

2008-11-25 @ 10:34:38
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0