Vinst

Jag blev så glad när jag kollade genom posten och hade fått ett spännande brev. En vinst från tidningen jag prenumererar på, hästtidningen Equipage.  Det var ett nagelvårdskit från Depend, inte illa. Ibland har jag så tur, det kan dimpa ner lite av varje, en gång vann jag ett usb-minne i form av en rosa ahlgrensbil + en massa godispåsar tex. Det är så roligt att få små saker helt oväntat.
Oj nu fastnade jag här, har surfat och kikat runt lite. Väntar på leverans från grand-prix.se, har beställt 2 ridhjälmar den 23/10 och det har inte kommit än trots påtryckningar. Känns lite lamt från företagets sida. Får se om det blir nån fler shopping från dom...
Åter till gästrummet.

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Ser man på vissa verkar vinna alla mina priser, för jag vinner då aldrig. ;0) Hoppas du får en bra dag inomhus !!

Kram.

2008-11-24 @ 14:55:17
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0