Trött

Har hunnit med att vara sjuk lite granna. Förkyld och den vill inte släppa taget riktigt. Cato har haft några störda dagar och sprungit bort i skogen, varit borta en timme och sen kommit tillbaka och varit så glad så glad. Jag var inte riktigt lika glad dock...
Jobbat idag, började 7 och for med Cato till Lars-Samuelsg innan dess. Han hann få följa med på morgonturen i skogen med Mårre och Djagatai. Härligt liv för lill vovven.
Under flytten hittade jag en kamera med film i som jag blev så nyfiken på. Den innehöll bilder på Eddie, gammelälsklingen, det var precis innan vi tog bort honom så det kändes i hjärtat att se honom igen. Såklart finns det ju andra bilder på honom men det var roligt och sorgligt att se dom.
Ev blir det en jakttur till helgen, om jag blir ledig och D är frisk. Annars ska jag med Sofia och Chaplin på anlagsprov. Så mycket att se fram emot vilket det än må bli! Få se nu om det dröjer 2 månader innan jag skriver nästa gång hehe... Helt värde k
Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0