Dåligt med tid

Det vanliga då, har läst andras så länge så nu hinner jag knappt med mig själv. Ska jobba till kvart i åtta idag och sen är jag långledig. Funderar på att åka till Luleå imorgon och spana in lite shopping. Hoppas på mycket sol i helgen så jag kan vara ute med hunden och inte frysa och kasnke få lite sol i ansiktet.
J och F kanske vill följa till stora staden?
Sug på den ni så återkommer jag när jag har tid och framförallt något att skriva om.

Var det verkligen INGEN som blev april,april lurad igår???

Kram ni söta!

Kommentarer
Postat av: Maria

Fråga Jenny.. och Jonas.. och min mamma...



Puss och kram!

2009-04-02 @ 12:07:32
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0