I väntan på Godot

Det blev ingen tur till Luli idag, dåligt väder så det kändes sådär. Har istället hunnit med att vara till stallet och släppa ut hästarna och sen hem hem och duscha och städa huset. Hade tänkt att bjuda mamma på lunch men tji fick jag för hon var ute på rangel. Nä men i Norris hos mormor var hon. Får bli en annan dag helt enkelt.
Väntar nu på ett blombud som skulle komma efter lunch. Spännande nanting, har ingen aning om varför vi skulle få blommor så det är ju bara att hålla sig hemma så jag inte missar händelsen.

Tänkte mig ner på stan efter blommornas ankomst, ska bla. söka en present till svärmor. Vet vad det ska bli, måste bara hitta den bästa. Törs inte skriva vad, för tänk om hon läser och inte får nån överraskning då. Igår var det tjejkväll i staden, ni vet då det är öppet länge och en massa fina erbjudanden för oss shoppingsugna fruntimmer. Jag jobbade som vanligt men sprang upp en sväng efteråt för att fynda skor och ett regnställ på Intersport. Superfint limegrönt. Bästa färgen !! Trodee först att jag skulle bli utan för det fanns inte i min storlek så jag sökte i en annan färg, provade och hör och häpna, den var stor som ett hus. Alltså var den gröna som var för liten inte alls för liten. Yeeej !! Nu ska jag vara så snygg så på hundpromenad i vår och sommar.

Väntar också med spänning på mitt linne från Kan Dee, tror att det håller på att tryckas upp nu. Exciting värre.

Nu kom jag på en ack så viktig detalj, nämligen lunch. Måste fixa något för annars dör jag nog. Glömde av det när det inte blev nån dejt med mor min. Hej så länge!

Kram T

Kommentarer
Postat av: Jenny-penny.

Du passade klockers i det gröna, såååååå Theres som de bara kan bli. Tråkigt att de inte blev Lule men som du sa vädret är kasst. Spännande med blommor, man kanske skulle skicka ett bud till sig själv. ;0) Kram.

2009-04-03 @ 14:33:37
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0