Fiskklänningen från Nelly- VILL HA!!!

Kan informera att det inte är bra att rida med herlångkalsonger under ridbyxorna för huvva sånt skav dom ger. Fossingarna har också skav på sig så jag tror att  det måste bli en tur på apoteket och inhandla compeed när dom nu har öppet nångång. Blir väl efter påskhelgen kan jag tro.
Glad påsk förresten!!! Har nyss kommit hem från en god middag. Och med god menar jag verkligen GOD. Förrätt med jätteräkor, varmrätten var en gryta på oxfilé och med en bakad potatis blandad med chèvre ost. Köpes efterrätten var inte så pjåkig heller, cappucinoglass i glasbägare. Ska begära in recept och kopiera rakt av. Nån som känner sig sugen att komma och smaka? Kanongott rött vin var det till också, mycket smak är det enda jag kan säga. Är inte precis en sån där som kan berätta vilken nötig karaktär ett vin har, eller vilken jordig ton med inslag av körsbär. Det överlämnar jag till mer kunniga vinprovare med smaklökar som fungerar. Jag sträcker mig så långt att jag säger att mina favvo viner är smakrika och fylliga. Inga sur-sträva tjut går ner i min strupe. No no !!

Hel dags jobb framför mig imorgon. Dubbel betalning är en sporre. Den enda faktiskt, hade hellre varit hemma med min lediga sambo och firat lite påskledighet. Kanske nästa år?

Är för övrigt helt kär i den dyraste festklänningen på Nelly. Den här kostar ynka 2799kr, som hittat. Day Birger et Mikkelsen- Fish short dress. Love it helt enkelt.

Festen är slut dags att sova skönhetssömn för tärdare människa är svår att finna just nu.

Sov gott, kram/T

Kommentarer
Postat av: Bobban

Tja.. bara man får en inbjudan så...

2009-04-12 @ 00:12:48

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0