YLGI linne i posten

Här kommer de utlovade bilderna på skorna. Tycker inte att dom gör sig så bra på bild men skitsamma, jag älskar dom. Perfekta att gå i, mjuka och sköna, allt för att slippa skvsår. Och så är dom söta och passar bra till klänning mm på sommaren. Lite lufthål för fötterna en solig dag är ju inte heller helt fel. Glittret gör dom lagomt tjejiga för mig !!

Vita pjucks

Å svarta
Blev glad när jag kom hem efter jobbet igår och jag hade ett paket väntandes på köksbordet. Äntligen har jag det fina fina linnet i min ägo. Tack Kan Dee, jag hoppas på fler liknande framöver.

YLGI linnet på plats !!


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0