kadaver i svalget

Alla dessa snälla kommentarer får mig att må bättre redan! Är nu inne i fasen smakar-rutten-bäver-i-halsen. Den är inte så rolig men den betyder också att det borde vara slut snart. Hoppas! Blev också glad för att jag har en present som väntar hos J. Oväntat och mycket spännande! Vad tor ni döljer sig under pappret mån tro?

Med gemensamma krafter har nu jag och Daniel röjt ur stora x-tra rummet nere. Ett rum på 20m² med dom fräckaste tapeterna! Måste nog fota och visa dom här, hehe. Detta rum har iaf varit vårt rum för att ställa in alla miljarder kartonger med diverse innehåll i som man vill ha kvar men inte ha framme. Fatta så mycket saker man kan ha på bara två personer. Helt sjukt! Men nu är det utrymt och sorterat i sparas/slängas kartonger/högar. Skönt, morgondagens etapp är att röja badrummet så att D kan börja riva där.
Om jag blir frisk enligt planerna så blir det en tripp till IKEA på måndag eller tisdag. Can´t wait.

Dags för en kaffesluring. Om den smakar bra vill säga!

Puss/T

Kommentarer
Postat av: sara

härlig blogg du har! :D

2009-08-20 @ 23:37:47
URL: http://saareys.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0