Tur eller inte...

Tänk om, tänk om!!!! Allt hänger på en endaste person som avgör om jag kan få semester tidigare eller inte. EN enda på hela bygget som kan schemamässigt och dessutom kan kundtjänst. Visst är det lite tragiskt att vi har så lite folk som kan just min avdelning? Är det så hemskt att få ta skit hela dagarna, vara snäll och tillmötesgående när kunderna bara fräser och spottar? Nä tänkte väl det.
Men om ialla fall så jobbar jag min sista dag innan semester på onsdag, dagen innan födelsedag, så det känns ju extra lyxigt då!!

Snälla håll tummarna för mig!

Jenny, vill du fortfarande ta hand om killen? *plz*

Puss kram/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

SÅKLART JAG VILL. När var och hur ??!! =0).

2009-08-02 @ 14:18:41
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0