helt utan måsten

Gissa om jag är trött idag. Gick inte och la mig då jag skulle, satt kvar och la upp några annonser på tradera, hmm. Sen så låg jag i sängen och tittade på Hajen på svt. Det är banne mig en bra skräckfilm, jag blir rädd fastän den är hundra år gammal. Precis som jag höll på att bli trött så skrämdes vi av ett brak nånstanns i huset. Det var min hårtork som ramlat i golvet, kroken lossnade från väggen. Jäkla!!

Min dag på jobbet var då trevlig iaf, jag var glad trots ett tärt yttre och inre. Inga arga eller sura kunder och det togs tacksamt emot. Sen hade jag tur och fick paus från stallet idag. K har ridit och mockat åt mig så jag behöver inte fara dit. Kanske gör jag det ändå men det är skönt att inte ha ett MÅSTE över sig.
Klurar mig blå över när jag ska genomföra flytten, tänkte ju rida dit honom men då vill jag ha med Daniel som kasnke hittar bättre än mig. Det är inte så kul att råka rida vilse bland alla stigar när mörkret faller, läskigt.

Ajja nu är jag less på det här. Mat och soffa härnäst.

Puss/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0