idag har coopan en piss-granne

Har haft första ridlektionen för Katrine idag. Väldigt givande, tummen upp!! Istället för mina tidigare hyss som tex knipande skänklar, hälar uppåt och glappande yttertygel så har jag nu lagt mig till med höga händer. Tre minus, en plus är iaf 2 minus eller hur. Bra tycker jag!

Annars har resten av dagen flutit på. Nyårshandlat, både mat och dryck samt köpt en glassmaskin som ska invigas imorgon och sen visa vad den går för på nyårsafton. Jag fick med mig Daniel på detta spektakel men tyvärr inte att fara in på Kvantum och hämta ut mitt paket från Hööks.
Felsorterat dessutom. Jag blir så irri, det står på paketet att det ska hämtas på Coop och jag vet att det har kommit upp som felsorterat hos dom. Ändå skiter dom i det och låter det ligga kvar. Jag jobbar ju för fasen på posten själv, såklart vill jag hämta ut det där jag jobbar, betydligt enklare.
(Dessutom så packar vi upp paketen direkt dom kommer och låter inte skrindan stå över natten så det så.)

Men åååh nu blev jag sådär upprörd igen. Då skriver jag helt osammanhängande och jag ber om ursäkt om ni inte fattar ett dugg. Skönt iaf att avreagera mig lite. Ilsken är mitt mellannamn.

Kram på er jävvla
/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Robban fick en glassmaskin i julklapp, redan hunnit använda den en gång och nu går den för fullt igen. Hoppas ni får ett grått nytt hår, och att Cato slipper ha det alltför jobbigt !! Kram.

2009-12-31 @ 21:02:47
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0