mellandagsrea

Jo jag fyndade lite på rean idag! Två saker varav en var på rea och den andra inte. Hade tur och hittade en parfym på Kicks (jo jag vet, jag har aldeles för många), Lancömes Miracle so Magic. Jag har den redan men den är så gott som slut så för 187,50 fick jag mig 30 fräscha ml till. Sweet!
På MQ hade jag sen tidigare spanat in en snygg midjekort jacka i velour(?) med sned dragkedja och nu är den min. Julia velvet jacket av märke Zoul, tror att färgen är lite mot lila. Inte på rea men jag har ändå kvar av julklappspengarna så dom är i tryggt förvar på sparkassan.

Nu snöar det igen och den här gången ska det visst komma ungefär en halvmeter dom närmsta dagarna. Har hunnit med att skotta fram gången från bro till postlåda tre gånger och det märks då inte. Spännande att se hur det ser ut imorgon. Nu måste det bli godnatt för imorgon är det jobbdag för Tesalisa.

Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0