utandöme, finns det ordet??

Nu är det ju egentligen för sent för mig att blogga. Börjar i ottan imorgon och är av den anledningen inte på julfest just nu :(
Kan stoltsera med att jag är i stort sett klar med alla julklappsinköp och födelsedagspresentsinköp. Inslagna är dom också hela bunten. Tyvärr skäms jag lite eftersom jag inte alls lagt ner så mycket tid och omsorg på klapparna. Har inte kännt riktig lust att göra det. Så då får jag ge bort fula paket och och hoppas att innehållet är bättre än utandömet, heter det så? Det heter ju innandöme så?? Hade iofs kunnat skriva omslaget och låtit bli att ge mig in i en märklig disskussion med mig själv.

Igår ställde jag klockan på 7 som straff för att jag sov på tok för länge dagen innan. Hade inte ställt klockan alls nämligen. Nå det var toppen när jag väl vaknat till liv. Hann med en tur i skogen med Charmeur, städa huset, kila på stan efter dom sista klapparna plus present till mamsen OCH jobba dessutom. Vaddå stolt!!

Kanske blir det vaccin på måndag? Och förhoppningsvis kommer jag ihåg att ringa och boka klipptid så jag kan fixa det kring den 15 då lönen rullar in! Jag är på tok för långhårig nu. Vet inte när det var sist... augusti kanske?! Och har man som jag numera en lugg frisyr så funkar inte det. Fult som stryk, bad hair day every day.

Sov sött
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0