vit jul

Min värld är vit igen!!! Snön kom för två dagar sen och nu tror jag att den kanske stannar kvar. Härligt med lite ljus äntligen. Idag tänkte jag ta itu med att påbörja flytt till Svedjegården, lika bra att ta det i omgångar så går det fort när jag väl rider dit med Charmeur.
Julklappsinslagningen går framåt, blir ungefär 3 per kväll. Slarvar med några dock. Barnen tex tror jag inte bryr sig särskilt om paketet är fint och välgjort så jag lägger inte så mycket tid på dom. Fixade klart det som ska skickas till Norge igår så förmodligen postar jag det idag. Fick en rolig påse i posten i måndags, från Nelly minsann!! Innehöll denna fina klänning från Koola Anna som blir till julafton och även en fin stickad polo från Only. Nöjd med dom!

Rosita Dress SEK 549, Koola Anna - NELLY.COM

 

Alfi Knit Cowl Neck SEK 359, Only - NELLY.COM


Alfi Knit Cowl Neck SEK 359, Only - NELLY.COM

 

That´s it folks

Puss/T


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

fin polotröja! :D

2009-12-03 @ 18:45:17
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0