Bowling eftermiddag

Sen sist har vi hunnit med att fika hos mormor (D:s) och sedan bowla i en och en halv timma. Jag var väl sådär men i en serie så fick jag ialla fall till tror jag tre strikes och några spärrar, en eller två. Tyvärr så klarar jag pressen för dåligt så det gav inte så mycket poäng ändå. Roligt var det och ont i vänster rumpan kommer jag att ha.
Vi var fyra stycken och jag kom inte sist. Det var då en vinst i sig. Hade kunnat klå Daniel om jag inte hade fallit igenom på sista och la två i rännan, attans !!

Nu blir det fogat i köket och jag sitter här och hejar på. Har börjat packa lite idag. Kom fram till att vi måste åka halv 7 på tisdag med tanke på vädret. Risken finns att det kommer att ta lite tid upp till ödemarken. Blir lite jobbigt eftersom jag jobbar till 22.15 imorgon och är således inte i säng före tidigast kl 23. Kanske får någon annan köra toyotan, om jag vågar...

Äsch nu tror jag att jag ska kolla på tv.nu om det är något att se på televisions apparaten. Snälla vädergudar: Låt det sluta snöa nu för jag är ganska less.

Kram /Tese

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0