Då i it vejt!

Jo jag var ju inte på coop igår, jag hann faktiskt inte. Idag efter klippningen blir det. Nu ska jag sätta mig och planera min rutt för dagen. Det tar sån tid att hålla på med papper och skit. Och sekretera efter varje besök, nåja.
Mitt paket har kommit! Brallorna satt bra, eller så bra som det går, rumpan ser ju ut som den gör i vilket fall. Tröjan var lite sådär, jag var inte helt nöjd men jag behåller den. Tyckte att jag såg lite fejt ut men det ska det bli ändring på efter lite träning, eller hur?! Sen så hade jag beställt två kappor, en svart och en röd. Den röda passade perfekt men den svarta, i samma storlek, var för liten ! Hur kan det komma sig undrar man. Ska ändå skicka tillbaka båda och sen får jag se om jag tar en svart i en större storlek. Är ju också sugen på den rosa kappan dom har. Ska fundera på det.

Stora frågan nu är om jag ska tvätta håret eller ej. Ska ju till frissan men jag ser ut som ett lurv i håret. Mössa på och raka vägen till tvättstället kanske. Åj, åj vilka bekymmer, det är härligt!

Puss på er /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

ÅÅÅåååååååååååå har de kommit !! Lovely !! Yoga ikväll kanske, fast iof förstår jag om du är helt slut !! Beach 2020 here we come !! ;0) Puss !!

2009-02-04 @ 10:30:17
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0